2013/11/3

韓國Po bling 電動潔面機 !


今次又見到有新嘢, 就係韓國Po bling 電動潔面機 !
我買只係$329仲送Nature republic 蔬菜洗面一支添, 見到咁抵當然要買來試下啦~ 其實佢本身可以唔要支洗面膏, 只係買機就$299, 即係支洗面膏只係$30/支, 所以就要埋佢啦!!

首先睇睇以下介紹:
深層清潔皮膚底層
清除污垢,更新老化角質層
刷頭柔軟,溫和呵護你的嬌嫩肌膚
連敏感眼周都能使用
電池操作,擺脫電線束縛
深層清潔,肌膚從此嫩滑白透
有助改善油脂分泌不平衡問題
減少暗粉、黑頭及粉刺
*只需60秒就能擁有清爽潔淨肌膚


買完返來, 我覺得佢真係好慳位, 其實同我支電動牙刷都係差不多大, 而且佢好輕, 最重要係啲毛毛真係好多好柔軟, 感覺好滑好舒服~ 

用後感: 洗的時候真係好柔軟好滑好舒服, 覺得比起用手係乾淨, 而且唔會有過度清洗嘅感覺, 不過對於我較頑固的黑頭粉刺, 當然係無可能一次過就清到啦, 但係都見到粉刺係洗到少少, 我會keep住用, 希望真係可以洗得乾淨啲啦~~

沒有留言:

張貼留言