2013/11/16

REVLON Just Bitten Kissable™ Balm Stain「鎖色戀愛唇膏」

Just Bitten Kissable Balm Stain「鎖色戀愛唇膏」持久潤澤 戀愛中的 KISSABLE LIPS

Just Bitten Kissable Balm Stain 鎖色戀愛唇膏』誘發秋季之悸動
無法抗拒的櫻唇和秋天的浪漫,令多少的戀愛隨著誕生!REVLON 2012 秋季浪漫呈獻『Just Bitten Kissable Balm Stain 鎖色戀愛唇膏』,能讓你畫出持久攝人雙唇,令男士難以抗拒,共享秋日浪漫!

Revlon
全新推出的『Just Bitten Kissable Balm Stain 鎖色戀愛唇膏』系列,別看它樣子像顏色筆,其實內蘊含 78% 高效保補濕修復成份 -- 角鯊烯,質感滋潤不油膩,有效抗氧修護,輕輕抺上櫻唇即時變得水漾柔軟,連潤唇膏都可以省掉。特薄無重質感,配合 ColorStay 持久鎖色技術以及配以全新型格筆型設計,讓人輕易勾劃魅力櫻唇,甜蜜感覺,不言而喻!連唇膏都不用補,超方便!

系列共備有
9 色調以供選擇,每款均以「戀愛的感覺」來命名,為用者施展戀愛魔法,令人無法抗拒隨時墮入戀愛的甜蜜風暴,極為浪漫。就連 Revlon 的代言人愛瑪史東用Just Bitten Kissable Balm Stain 鎖色戀愛唇膏後也成功地蜜運,實現了戀愛預告!

成份及優點:

.高效潤滑配方能是雙唇更亮麗,有光澤,令人難以抗拒
100% 女士親身見證,使用『Just Bitten Kissable Balm Stain 鎖色戀愛唇膏』後,雙唇即時水潤、細滑、柔軟
 不需筆刨,方便易用!此外,包裝輕便和具伸縮功能,飽滿的蠟筆之設計,可當唇筆+唇膏使用,令女士每時每刻都擁有嬌魅之雙唇
 持久不脫色
.蘊含淡淡天然薄荷清香,香氣怡人

備有
9 Colors 以供選擇
零售價:HK$98.00
 
最近愛上咗呢支REVLON Just Bitten Kissable™ Balm Stain「鎖色戀愛唇膏」!! 
 
本身咀唇極乾, 長期甩皮嘅我, 已經好耐無揸唇膏, 因為通常揸完潤唇膏, 就會令到唇膏嘅持久力更低, 而且好多時揸咗
唇膏都會令我個咀甩皮情況更嚴重, 所以好多時我除咗唇膏之外, 都唔敢再揸有色嘅唇膏啦!! 

不過直到我遇到REVLON呢支「鎖色戀愛唇膏」, 佢真係好潤好有光澤, 雖然佢唔係真係完全不脫色, 但係持久能力都比一般唇膏持得久得多, 所以我最近都成日用架!!
 
我揀嘅係001 & 050色, 比較自然!!

沒有留言:

張貼留言