2013/10/20

REVLON - "ColorStay Whipped Cream Makeup"

最近因為轉天氣, 而且之前買果個粉底又買淺咗色, 好想買過另一個比較保濕嘅粉底試下, 不過對我嚟講, 而家呢啲天氣仍然都係會出油, 所以都要搵D比較long keep嘅, 眼見好多人介紹REVLON 新出的 "ColorStay Whipped Cream Makeup" 持久無瑕修護粉底霜, 本身真係無咩信心, 因為始終覺得百幾蚊嘅粉底好難有好好嘅效果, 不過見咁多人讚就去sasa試下啦, 試咗上手個感覺都幾好, 又滑又快乾爽, 就比次機會你啦~~

 主要賣點:
-全新"time release"技術, 帶給肌膚卓越持久的無暇通透和輕薄水潤感;
-神奇彈性絲柔乳霜質地, 良好的延展性及柔潤度如羽翼般輕薄貼合, 塑造霧面啞光的控油妝效, 一流的遮蓋力帶來肌膚健康好氣色; 
-其富含蠶絲和植物精華, 舒緩肌理, 保濕鎮靜, 無油無香精配方讓肌膚持久清爽無負擔。

一試上手已經覺得好易推, 好滑, 遮瑕度不錯, 顏色都算自然, 試上面之後覺得貼面幼滑, 質感保濕易推, 而且一上完好快已經變得清爽! 
$148呢個價錢簡直係無得頂!!!


 我由十一點到下午四、五點都有少許出油, 用紙巾印的時候, 只係一少部份有輕微甩咗少少粉色, 其他位置一啲都無甩, 超勁!! 好驚喜!!
因為我用過好幾個大牌子都做唔到呢個效果!!

最可惜係香港只有 3 色選擇, 我用嘅已經係最深嘅 #250 medium beige!! 如果可以有多些選擇, 我相信會更好!!

沒有留言:

張貼留言