2013/11/18

Loreal 極持久Gel Liner

昨天我經過WATSON'S見到呢個LOREAL的GEL LINER做緊特價, 只是$65/個, 當然唔會放過, 我一次過買晒2個色- 黑色同啡色!!

 

Loreal 24H Super Liner Waterproof Gel Eyeliner產品話24小時不脫色, 打開個盒, 每盒都付送一支眼線掃, 真係幾貼心!!

試上手, 兩個顏色都十分順滑, 而且相當出色!! 


用後感: 以我內雙眼皮及油眼人嚟講, 根本上無一個眼線係可以long last到一日, 就算幾防溶都一定會少少, 如果唔防溶, 一早已經變熊貓眼又或者成線眼線無晒, 不過第一日由朝早七點到晚上九點左右, 十幾個鐘之後, 過咗十幾個鐘, 返到屋企都仲隱約見到一小條眼線, 但係之後幾日我化個妝的時間再耐多2-3個鐘, 返到屋企就變咗熊貓眼, 其實如果普通返工都仲OK, 如果要出街食飯就唔得啦~~
不過係因為我自己問題, 佢都算好防溶既~~

沒有留言:

張貼留言