2013/11/16

SK II - FACIAL TREATMENT CLEANSING GEL

本身一直有用開SK II好多產品, 例如神仙水, STEMPOWER CREAM, SKIN SIGNATURE EYE CREAM, STEMPOWER RICH CREAM, 一直用緊都覺得好好, 早排用晒要再買STEMPOWER CREAM的時候, 記得好多年前試過SK II有個洗面GEL好好用, 每次只係用好少已經好多泡泡, 而且好乾淨, 咁我去到SK II就買咗FACIAL TREATMENT CLEANSING GEL返來試!!



護膚潔面啫喱

潔面乳

凝膠狀卸妝品用於清除臉上化妝品和污質。適合皮膚乾燥者使用。



不過我發覺同我以前買過的完全唔同, 質地比之前我用過的稀身, 而且就算用好多好多都唔會好多泡泡, 我以前用果個用少少已經起到好多泡, SALES姐姐話潔面好乾淨, 講真我真係唔係好覺, 可能本身我有習慣先落妝後洗面, 所以感受唔到佢落妝的威力, 二來用極都唔起泡我真係唔係好中意~ 洗面仲有少少乾添!! 而且價錢要成三百幾蚊, 雖然佢好大盒, 不過唔太中意佢個質感, 所以我都用得好浪費, 用咗個半月終於都差不多用晒(我真係每次都用好多好多), 而家可以用返我自己最愛果支蝸牛洗面, 我反而仲開心!!








沒有留言:

張貼留言