2013/10/13

超好用Nature Republic snail therapy foam cleanser 蝸牛療法潔面泡沫

之前朋友介紹我用呢支Nature Republic snail therapy foam cleanser 蝸牛療法潔面泡沫, 當時我覺得係唔係真係好架?? 因為試過好多韓國諼膚品我都覺得麻麻地, 但係見我朋友誠意推介, 就不防一試吧, 點知一試完就愛上咗, 呢支已經係我第2支回購啦!!

$110 <150ML> 我每日只用一次, 因為朝早唔想過份清洗面上油滋, 所以只係晚上用, 咁大支我可以用到4-5個月, 相當抵用!!!



含有蝸牛粘液和複合性愈傷組織提取物,可使肌膚變得光滑,柔嫩,並且泡沫細膩,能從毛孔深處清潔毛孔,使肌膚乾淨,滋潤。

使用方法: 潔面時, 使用適量搓出大量泡沫後於面部打圈按摩, 最後用溫水洗凈.

 以下係我平時洗面用的份量, 其實真係用咁少就已經可以起到好多好多泡!!

呢到只係一半, 因為另一半喺我另一隻手, 但係要揸相機, 所以影唔到比啦!!
講咗咁耐, 究竟有咩好呢?? 洗的時候你會覺得D泡泡好滑, 洗完過水的時候, 就會感受到塊面好乾淨但係塊面又好滑, 抺乾面之後, 一啲都唔會覺得個面乾, 好舒服!! 有時仲會唔記得揸其他護膚品添!!

沒有留言:

張貼留言