2013/10/20

TONYMOLY Intense Repair Live Snail Hydro-gel Mask 強效修複肌膚新生蝸牛啫喱面膜

講真, 自從買咗HITACHI導出導入機之後, 我都好幾個月無自己另外敷MASK, 之前朋友送或自己買既都送晒比人, 一來我覺得好多paper mask效果唔太好, 就算用完只係即時有效果, 第2朝就已經好似無做過咁, 只係有做好過唔做嘅心態!!
二來我都已經用咗導出導入機, 其實皮膚狀態都好咗好多, 所以都無再買其他MASK, 不過始終人係會有懶嘅時候, 唔會真係晚晚都抽到時間去做, 所以都覺得買返d有效的mask喺唔想做機嘅時候用都幾好!!

之前用過呢隻 TONYMOLY嘅 Intense Repair Live Snail Hydro-gel Mask (強效修複肌膚新生蝸牛啫喱面膜 ) 真係覺得幾好用, 佢係gel mask, 佢係gel mask比起其他paper mask都較為貼面, 而且敷完即時B見到毛孔細咗好多, 皮膚仲脹卜卜咁, 就算瞓醒到第2日都仍然見到有效果!!
 而家仲要有優惠$260/10片就買來做下啦,  我係幫襯BEAUTY ASIA的, 一來價錢抵, 二來又係韓國直接入口, 有信心保證!! 
仲要店員有禮服務態度一流添!!
 
可以睇到以下的相真係好貼面, 我本身個面都幾大, 好多paper mask都敷唔晒成個面, 仲要又唔貼, 呢個gel mask就唔同, 超愛!! (希望唔會嚇到人啦~)


沒有留言:

張貼留言