2013/9/29

Sony Xperia Z1 & SBH52藍芽耳機

我自問我真係一個好鍾意換電話嘅人, 由十年前開始, 已經經烯換電話, 總之一見到鍾意就會換, 有時可能係因為款式, 有時可能真係功能, 初初無咁多款式都可以用到一年, 之後越來越多, 我試過3個月就換一次, 有時可能半年, 總之就無一部電話係用到保養期完結啦, 不過呢3-4年開始唔敢太過份, 因為成日比人鬧, 而且而家D電話都無以前咁平, 起碼都4-5000蚊, 而家更加要成6000先有一部可以睇得上眼嘅電話!! 真係好貴~

本來用緊SAMSUNG NOTE 2嘅我, 點解會無情情喺NOTE 3 出嘅日子出咗部Sony Xperia Z1?? 當然係有原因, 本身我都唔太喜歡note 2個樣, 但係用開samsung都覺得幾好, note2又比較多function, 個芒又大D...所以出咗囉,不過見到note 3個樣唔太吸引, 而且
Sony Xperia z1可以防水,design又靚, 仲要有我最鍾意嘅紫色, 而且上網睇佢相機功能有成2千幾萬像素, 好吸引, 而個蓋芽本身係因為我要買個藍芽, 見佢又有LED顯示都幾方便, 所以咪出囉~~
SONY Xperia Z1 廣告
價錢$5998 

 
價錢$799 (衛訊會員買配件有8折優惠)
 

去買機的時候已經急不及待要影張相通知一下我D又想出又未出嘅朋友!!

我喺衛訊買手機係因為我覺得衛訊嘅信譽良好, 服務態度又好, 有問必答!! 今次跟機仲送好多禮品!!



用後感:
不過由27號晚出咗到而家用咗2日, 我真係有少少後悔, 佢個樣真係好靚, 個芒都幾好, 相機喺夠光位置真係好清好快, 上網都好快, 但係唔夠光的時候, 我就覺得個相機無咁清, 而且最失敗應該都係舊電, 雖然已經有3000 mAh 內建式鋰電池, 好似我今日中午12點出門口, 當時舊電有100%, 仲已經開咗慳電模式, 之後去食飯都只係WHATSAPP咗幾句, 食完飯12:30左右我開咗藍芽用SBH52耳機聽歌, 一邊whatsapp, facebook同睇下報紙, 去到銅鑼灣剛好下午2:00, 我一望只餘下68%電力, 我對呢樣真係覺得好失望, 之後到髮型屋整頭一邊上下網同whatsapp, 影下相, 不過完全無睇短片, 整到下午4-5點左右, 就已經餘下三十幾, 唯有唔再玩電話, 拎個外罝叉電出來叉下啦,  叉到7點離開髮型屋係多咗10%左右, 不過我發現叉電的時候唔可以用, 否則D電力都係只有減無加, 唉..........咁嘅價錢, 舊電用唔到一日真係好失敗, 呢樣反而NOTE 2仲好, 起碼我由朝到晚都唔洗再叉電!!
如果睇片嘅話, 部機好快就熱~~
 

沒有留言:

張貼留言