2013/9/9

我嘅第一套化妝掃~

因為貪靚, 我由5-6年前開始同自己化妝, 當然化得唔好啦, 一直都好想真真正正去學化妝, 目的只係因為自己貪靚, 但係我個人永遠都係得個諗未, 學嘢又無乜恆心, 所以驚嘥錢, 但係成日都覺得自己化得唔夠好, 終於搵到個朋友仔陪我一齊去學, 但係後來整整下多咗2個朋友因為我話去, 佢地又去, 有3個朋友陪我真係好~~

呢套就係我第一套真真正正的化妝掃啦, 係日本牌子Mizuho專業化妝掃 CMP系列套裝!!
 希望以後可以用佢化多啲靚靚妝啦~ 第一日上堂派架, 不過其實送嘅只有10支, 其他係我自己之前買既, 不過買掃買到好似會上癮咁, 一見到有新又心郁郁想買~

拎到返屋企, 當然要同佢地洗白白啦!!!
 

沒有留言:

張貼留言