2013/9/29

轉季買鞋 - AME online shopping





上網買鞋不愉快經驗
唔知大家有無試過上網買鞋, 買完之後覺得貨不對辦, 或者尺碼唔啱, 但係又無得換呢?? 我就試過, 因為女仔腳型嚟講, 我本身隻腳唔算細, 要著到39或者40碼, 好多時呢D碼數已經係果一款鞋最大嘅尺碼, 但係可能鞋型問題, 我試完都係唔啱但係已經無再大嘅尺碼可以比你換, 又唔可以換款, 真係好唔開心架, 所以一直以來, 我都極少上網買鞋, 除咗夏天買涼鞋有時都會上網買, 因為淘寶實在太抵, 就算買完唔啱都唔會肉赤, 否則我只會出街買鞋!!

但係早幾日見到一個我好喜愛嘅blogger 介紹咗AME嘅online shopping, 見到價錢唔算好貴 (當然唔會係淘寶嘅價錢, 不過款式好OK, 而且仲講明有30日購買保障, 就算尺碼及款式有問題都可以換貨或退錢!! 正!! 真係忍唔住要買來試試!!

新登記做會員仲可以即時減$100添!!
 兔費登記為會員, 就會有 $100 coupon + 50 積分, 可以即時用來買鞋減 $100!! 正!!


一路都想買BOOT嘅我, 最終決定買以下2款:

我本身唔著慣有踭鞋, 但係呢對款式實在太吸引, 最啱我襯 leggings, 就算襯牛仔褲都唔錯, 而且仲要有得減 $100! 即係$890就買到, 我覺得好抵呀!! 



而第2對雖然款式唔係我最愛, 但係我好中意平底鞋, 呢個款式都唔差 $790, 既然有買2送1優惠, 就要埋佢啦~~
  


本來應該第2日可以收到貨, 但係我揀果對免費鞋已經斷碼, 始終係因為清貨先有這樣的優惠吧, 所以熱線中心要打來叫我再揀過, 最終揀咗對唔太鐘意嘅款式, 終於都收貨啦~
 


收貨之後, 我發覺黑色果對BOOT尺碼同款式都OK, 好滿意!!
但係中間對灰色實在太緊啦, 我連喺屋企行兩步都開始覺得緊到有點痛, 唯有打返去熱線要求換尺碼啦, 點知呢個款式實在太好賣, 原來40碼都已經斷貨, 客戶服務員就提議我揀另一對價格一樣的來換, 這樣就可以安排速運公司跟我換, 但是我發現整個網都只有呢對係$790, 那我問是否可以揀其他款式, 只是補回差價, 但是客戶服務員造如果價格不同就要麻煩我親自到他們銅鑼灣的門市去換, 我再上網仔細睇多次, 其實我真係再揀唔到另一對啱我, 我就問是否可以退錢, 他們答應是可以的, 但因為優惠問題(送了一對免費鞋給我), 所以只可以退回$790入我網上戶口, 等我將來再買其他鞋的時候可以用, 不過因為對免費鞋都唔係我心水, 所以我要求連同對免費鞋退比佢, 佢就答應會退錢給我, 還安排速運公司嚟收, 但要等他們收到鞋才可以安排退款,這樣我都可以接受~~

呢到一提, 客戶服務員態度十分好, 就算我有問題未能即時回答,也只是相隔十多分鐘就主動再回覆, 又快捷又有禮!! 如果第時有其他款式啱我, 我都會繼續支持!!


沒有留言:

張貼留言