2013/12/18

Pooh Pooh 新狗床 - 平、靚、正!!

今次真係淘到寶呀, 上網見到個網友買咗張新狗床, 又夠大張又平又靚, 就問下人去邊到買, 原來都係淘返嚟, 我當然唔執輸淘返張返來比我個大仔POOH POOH豬啦~~
我買呢張係大碼, 真係好大張架~ 
本身我買返嚟都有個狗狗骨玩具, 不過唔洗5分鐘就比POOH POOH KO咗!!
我呢張係最大張, 倉價只係RMB80.00 + HKD50運費, 總共大約150.00


返來見到POOH POOH好開心, 立即跳上床!! 佢一隻瞓仲有位多添~~
 
睇下佢個樣幾開心~~









雖然打斜瞓都仲得! 你都唔洗瞓到咁既樣呀仔~~
 
如果直接運來HK的運費都好貴, 所以我就用咗DIMBUY做轉運, 不過因為張床成3.5KG, 所以唔可以選擇去OK 或者7仔自取, 你可以選擇去佢的貨運中心自取, 咁樣應該係最平, 不過因為地點唔方便我, 所以我選擇要直接送到我屋企, 所以運費先要HKD50.00, 否則應該可以更平!!

沒有留言:

張貼留言