2013/12/18

LCN My Care Pitahaya & Passionfruit Hand Mask

因為凍天嚟到啦, 我呢個本身好乾嘅人就更乾了, 仲要我本身有個壞習慣, 就係成日咬手指, 所以更乾了, 揸過很多的HAND CREAM都沒用, 所以今次就試下呢個HAND MASK啦~

其實本來是想試用LCN另一個HAND MASK, 不過當時SASA無貨, SALES姐姐就介紹了這個 My Care Pitahaya & Passionfruit Hand Mask給我試一下, 她仲提議我要加對棉手襪去焗住會好一點, 買完返來就試下!!

價錢大約是$232/50ML, 其實都唔算大支, 價錢亦唔算好平, 不過都要看看功效先決定是否抵用的, 如果係好, 就算價錢貴一點也不是問題, 否則就算不用送給你都沒用吧~~

 

平常的我好少揸HAND CREAM, 只會在辦公室洗完手覺得隻手好乾之後, 我才會記得要揸手的, 所以都真係好乾架!!

 

吱出來之後係咁嘅樣, 個質感好水潤,唔算lum啦!!

佢唔算lum, 亦都吸收得好快, 我初初揸以上的份量, 但係一推開已經差不多比我吸收晒, 所以加多2倍份量, 就覺得好厚, 不過因為呢個係一個hand mask, 所以感覺係應該揸多一點, 再帶手套, 不過帶了十分鐘我已經覺得完全吸收了, 除下手套後發現乾紋係明顯減少, 手亦滑了, 不過都仲係好似唔夠潤!!

用後感: 對我嚟講佢唔算lum, 其實可以話係唔夠潤, 之後我再試過好幾次, 支mask已經比我用了一半, 但係都係覺得吸收得太快,個感覺仲要係好清楚, 我覺得當係hand cream用比較好!!

沒有留言:

張貼留言