2013/8/27

幫POOH轉糧- Exclusion


Pooh Pooh 今年已經8歲有多, 好快就9歲, 最近幫佢轉狗糧, 幾經上網search之後同問人, 最終搵咗網上的一間shop, d店員都好有耐性解釋, 送貨都好快, 而且付款方法都有好幾過, 真係勁方便我呢D懶人, 最終我揀咗Exclusion嘅狗糧比Pooh Pooh試下!!
簡介:
Exclusion Diet 為成犬帶來六個不同蛋白質來源的簡單配方,讓主人及獸醫可根據牠們的詳細飲食記錄,更有彈性及有效地為牠們解決對食物不適及敏感的問 題;Exclusion Diet 當然沒有忽略幼犬的需要,為牠們設計了 "幼犬成長配方",令牠們於成長期間,真正吸收到食物的營養,鞏固強健體魄,也為主人減去不少煩惱。

但係本身Pooh Pooh就好揀飲擇食, 而且我們縱壞咗佢, 每次都要溝糧先肯食, 但係佢皮膚又唔係好好, 一轉天氣就好易周身痕, 剛剛第一次幫襯買滿一個金額就有罐頭送, 就試下比Pooh Pooh食, 之前我試過比西莎果D佢都唔肯食, 所以都係諗住試一試, 點知一打開罐罐頭佢勁中意, 因為真係好香, 連我都覺得好香, 果次佢食得好開心, 我覺得咁樣點都健康過我屋企人溝其他嘢比佢食, 所以買咗一打返來試下, 當然都有乾糧啦~

食咗都差不多快一個月, Pooh Pooh比起以前食得多咗, 而且食得好開心, 我亦都發現佢嘅大便質感好咗, 唔會好似以前咁一係太硬, 一係就太軟, 而且仲無以前咁臭添加!!

沒有留言:

張貼留言