2014/2/12

innisfree - capsule recipe pack sleeping mask

早幾日有朋友(約25歲)比咗個innisfree - capsule recipe pack sleeping mask我用, 話好潤喎~咁我又試下啦~~

 不過一打開見到綠色又杰, 痴LUM LUM咁都幾核突!!
  
之後搽上面仲衰, 油淋淋唔索之餘, 仲要好唔舒服, 不過個朋友話瞓醒好潤, 咁我唯有捱到第2朝瞓醒睇下咩環境先啦~
  瞓醒一摸, 仲衰過我用其他面膜, 完全好似無用過咁~~ 
價錢好似仲要$130/4個, 每個好似話可以用到3-4次, 不過講真, 就算唔洗錢我都唔會再用, 可能係因為我年紀大咗幾年啦, 真係完全無料到!!

沒有留言:

張貼留言